středa 17. března 2021

"Já mám svoji víru

 a nikdo mě nepřesvědčí", dostal jsem odpověď od jedné paní na pozvánku, aby se přidala k naší biblické hodině. Nebyl jsem dostatečně pohotový, jako obvykle, a tak alespoň využiji tento prostor, abych  virtuálně pokračoval v naší konverzaci.

Měl jsem říct: "A co Pán Bůh, ten by vás přesvědčil?" Ona by možná na to řekla: "Ani ten by neměl šanci." Možná by to neřekla. 

Přátelé, Evangelium je podle apoštolů nástroj k tomu, aby nám jednou byly otevřeny dveře do nebe. Celá Bible je inspirovaná Božím Duchem a do určité míry se dá ověřit její pravdivost. Mohli bychom vlastně říci, že Bible nám nabízí záchranu a to skrze kříž a prolití krve Ježíše Krista, sám Ježíš řekl, že není jiné cesty ke spáse než skrze jeho krev. Existuje určitě mnoho různých náboženství či věr, pouze jedna však vede do nebe a tou je cesta kříže Ježíše Krista. Je to biblické poselství a věřím tomu, že Bohu záleží na tom, abychom se Biblí nechali přesvědčit a tak si otevřeli cestu k Bohu. Není zkrátka víra jako víra. Takže dejte se přesvědčit Biblí,


Žádné komentáře:

Okomentovat

Pokračujeme - krátká úvaha o životě

 Přátelé, dnes bych chtěl zapřemýšlet nad tímto biblickým textem: 40 I vy buďte připraveni, neboť Syn člověka přijde v hodinu, kdy se toho n...