neděle 24. dubna 2022

Můžeme? - pokračov.

 Přátelé, občas načnu nové téma a pak zjistím, že musím tímto směrem pokračovat. Navazuji na příspěvek níže "Můžeme?" Neodpovědělo se, jak prakticky získat vstupenku do nebe a být ušetřen následkům vlastních hříchů, které jsou jako balvany, jenž se nás snaží stáhnout do mořských hlubin. Tu vstupenku se dá získat určitou vírou. Ta víra vzejde pak z našeho zápasu o to, abychom porozuměli příběhu Ježíše Krista. Není třeba na to vysoké školy, stačí, kdy se rozhodneme, že chceme. Předmět té zachraňující víry je v tomto biblickém textu (kniha 1. Korintským 15, Pavlova slova):

  • 1Chci vám připomenout, bratří, evangelium, které jsem vám zvěstoval, které jste přijali, které je základem, na němž stojíte,
  • 2a skrze něž docházíte spásy, držíte-li se ho tak, jak jsem vám je zvěstoval – vždyť jste přece neuvěřili nadarmo.
  • 3Odevzdal jsem vám především, co jsem sám přijal, že Kristus zemřel za naše hříchy podle Písem
  • 4a byl pohřben; byl vzkříšen třetího dne podle Písem,
  • 5ukázal se Petrovi, potom Dvanácti.
  • 6Poté se ukázal více než pěti stům bratří najednou; většina z nich je posud na živu, někteří však již zesnuli.
  • 7Pak se ukázal Jakubovi, potom všem apoštolům.
  • 8Naposledy ze všech se jako nedochůdčeti ukázal i mně.


 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pokračujeme - krátká úvaha o životě

 Přátelé, dnes bych chtěl zapřemýšlet nad tímto biblickým textem: 40 I vy buďte připraveni, neboť Syn člověka přijde v hodinu, kdy se toho n...