středa 13. ledna 2021

Dobré si připomenout aneb jak se má Milan Kantor?

 Přátelé, občas se ke mně dostane téma, se kterým se musím s vámi podělit:

Mám pro vás odpověď na otázku, jak se mám v dnešních dnech. Takže, jak se mám?

Výborně. Proč? Protože jsem udělal všechny kroky k tomu, aby mi Bůh odpustil mé hříchy a já tak jednou nemusel skončit jako hříšník odsouzený k trestu. Věřím, že Ježíš Kristus přišel na svět z lásky k lidem, aby je zachránil či vzal na sebe jejich hříchy. Věříš tomu také? Pokud ano, řekni to Bohu. Jsi hříšník, věříš tomu? Řekni mu to, že ti to je líto. Toto je celé tajemství k získání odpuštění hříchů. Začni číst Nový zákon. Bůh ocení, že mu věnuješ trochu svého času a myslíš na záchranu své dušičky. Toto by měl začít řešit každý člověk ne na konci života, ale na jeho počátku resp. v okamžiku, kdy človíček začne brát rozum.  Takže mám se výborně, protože Bůh mi odpustil hříchy.  

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pokračujeme - krátká úvaha o životě

 Přátelé, dnes bych chtěl zapřemýšlet nad tímto biblickým textem: 40 I vy buďte připraveni, neboť Syn člověka přijde v hodinu, kdy se toho n...