středa 26. ledna 2022

Pokračujeme - nikdo nechce se mnou mluvit?

 Přátelé, už to jsou skoro 2 roky, kdy celý svět sužuje jedno strašidlo, strašidlo covid. Když to začalo, velmi se omezila možnost setkávání se. Jelikož pocházím z velké rodiny a začalo to setkávání za nějaký čas chybět, vymyslel jsem "nástroj", jak se potkávat přes internet. Jednou týdně v určitou dobu byla moje nabídka. Poslal jsem pozvánky a těšil se. Víte co se stalo na prvním "termínu?" Skoro nic. Ačkoliv jsem pozval možná 20 lidí, pouze jeden člověk nabídku přijal. Proč to připomínám? Občas slyším někoho si stěžovat na Boha, že Bůh k němu nemluví a že neodpovídá na jeho volání. Teď si představte, že někdo, koho jsem pozval na kus řeči, ale přitom si počítač v určený čas nepustil, chodí po světě a stěžuje si, že Milan s ním nechce mluvit. Pravda je taková, že Milan je ochoten s ním mluvit, dotyčný si však musí zapnout ten správný program v tu správnou dobu. Věřím tomu, že Bůh je připravený ke komunikaci vždycky, kdykoliv si otevřeme Bibli, a začneme jí číst  s modlitbou, aby k nám Bůh mluvil. Zkuste to. Pokud člověk chce s Bohem komunikovat, hold musí si přepnout program, na kterým On vysílá. Mimochodem, víte, co mi dnes Bůh řekl? Ruka Boha našeho jest nade všemi, kteříž ho hledají upřímně. (Ezedráš 8,22)     

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pokračujeme - krátká úvaha o životě

 Přátelé, dnes bych chtěl zapřemýšlet nad tímto biblickým textem: 40 I vy buďte připraveni, neboť Syn člověka přijde v hodinu, kdy se toho n...